αyzα

αyzα
@aayza
Esrarengiz olmayan hiçbir şeye ilgi duyamıyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zorsun ve kolaysın, hoşsun ve zalimsin aynı anda; ne seninle yaşayabiliyorum ne de sensiz..
İkimizde sevdik ne o geldi ne de ben gittim ikimizde kaybettik..
Kokusunu bilmiyorum ama gözleri var ya çok güzel..
İmkansızın içinde bile bir imkan varken hiçbir şey başaramam deme