"Yabancısıyızdır duyguların
Kim korkmamıştır otururken kendi kalbinin
Perdelerinin önünde?
Ve açıldığında bunlar,yalnızca ayrılık sahnesidir
Ortaya çıkan."
"Ey zaman,uzaklaşmaktasın benden şimdi.
Yaralanıyorum her kanat çırpışınla.
Ama kalınca yalnız,söyle,neye yarar ki
Dudaklarım,gecem ve gündüzüm tek başına?"