Abdullah Düzen

Abdullah Düzen
@abdullahduzenn
Ama iki kişi üzülmek, tek başına üzülmekten iyidir diye düşünüyorum…Esasen yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği pek sevmiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İşleri akışına bırakayım diyorum ama Termodinamiğin İkinci Yasası’ndan çok korkuyorum. “Evrende kendi haline, doğal şartlara bırakılan tüm sistemler zamanla doğru orantılı olarak düzensizliğe, dağınıklığa ve bozulmaya doğru gider” bak kapı gibi bilimsel kanıtlarla konuşuyorum.

Abdullah Düzen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
6 saatte okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2026 00:50
·
2026 27. kitabı
Çağan Irmak
8.1/10 · 898 okunma
Bir şeyleri unutmak onları affetmek ile mümkün.