Abdulrahim Arslan

Abdulrahim Arslan
@abdulrahimarslan
Uzman Öğrt. Yazar
Görsel Sanatlar-Tasavvuf Kültürü ve Edebiyatı
İstanbul-Eskişehir
492 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Ben böyleyim işte Bazen çılgın Bazen suskun Yine de Mavi renkli boyarım gökyüzünü Nedense Unuturum bulutları Ve derin izler bırakır Her hatıra 27.04.2004
Sayfa 16·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aynı şeyler Hayat adına Umut adına Gidersin Kalır geçmiş Ölüm Yağmur Aşk Her şey iç içe Yolcu insan Aciz Bir imtihan ki Sorma Giden gitti Kalan Çaresiz
Sayfa 28 - kutlu yayınevi·Kitabı okudu
VARACAK BİR SEN YOK
Kavgam yok seninle Aynı düşün, farklı yalanlarıyız Aç gözlerini bak! Bunlar, yarım kalanlar Taşıyorum zamanı omuzlarımda Yük değil! Yokluğun yük değil Başağı buğdayın Özgürlüğü acının Ve durağı, nedensizliğin Kavgam yok seninle Bütün mücadelem kendimle Sorgusuz kabullendim hayatı Sorgusuz inandım Kaybetmek mi? Kaybedecek bir şeyim yok Sen yoksun Bu şehrin ıssızlığında Çalacak bir kapım yok Geceye akıyor mısralarım Sabaha ulaşmak için Gayretim yok... Detayında bir anın Gözlerin bakıyor Sesleniyorum eksikliğine
Sayfa 138·Kitabı okudu
Aşk
Bıraktım
Mülkü Süleyman’a, aşkı Mecnun’a Dervişliği Yunuslara bıraktım Dolanıp durdum da, bir hiç uğruna Kazanmayı ahilere bıraktım Uzattım elimi, tutar mı diye? Terk edince bir aşk, biter mi diye? Sonsuza dek böyle, sürer mi diye? Yokluk denileni, “var”a bıraktım Dünya, sana telaş etmem bir daha Bu konu da değmez, türlü izaha Aldanıp durup da, türlü günaha Girmemeyi nasuhlara bıraktım Bir olan Allah' tır, bir O, bilirim Varlığında hiçlik olur, eririm Kâh düşerek, kâh kalkarak yürürüm Enel Hakk’ı, Mansurlara bıraktım Giderim, gitmeler varır mı diye? Öteler ötesi, kalır mı diye? Sonsuzluk kefenim olur mu diye? Yaşamayı, belkilere bıraktım! 25.03.2018
Sayfa 20 - kutlu yayınevi·Kitabı okudu
Detayında bir anın Gözlerin bakıyor Sesleniyorum eksikliğine Ne kadar yol gitsem de Varacak bir sen yok! 10.02.2020
Sayfa 138·Kitabı okudu