Sessiz

Sezai Karakoç
Geceye yenilmeyen her kişiye ödül olarak bir sabah ve bir gündüz,bir güneş vardır.
Reklam
VEE SON,NOT:3
Vee üstad Yahya Kemal şöyle seslenir bizlere: ... Yürü! Hür mâviliğin bittiği son hadde kadar! İnsan,âlemde hayâl ettiği müddetçe yaşar. ... Son olarak Sezai Karakoç ise şöyle der: Umutsuzluk yok! Gün gelir gül de açar,bülbül de öter!
NOT:2
Ümit et ki;yaşam nimetlerini önüne sersin.Ve koru o ümidini;hem de sonuna,son nefesine kadar.Ümit et ki;uğrunda çabalayacağın şey sana senden daha da yakın olsun.Unutma yaa;insan ümidini kaybedince ölüyor,kalbi durunca değil elbet.
NOT:1
Yaşamın mucizeleri saymakla bitmez.Ancak,bir mucizenin gelip seni bulması da,sen ona izin verirsen olur.
Baktım yaş 26 olmuş yıllar geçmiş.Ama çok oldu büyüyeli.Çünkü babasını kaybettikten sonra büyümeye mecbur kalanlardanım ben de.Geriye miras bırakılan anneye kocaman sarılarak onu dünyalardan korumak servetini taşıyanlardan.Hayat herkese çiçekli böcekli bahçeler sunmuyor,bize de sunmadı ama şükür yine de. Hep bir şeyler kazanmak için eğitiyorlar insanı.Şunun için çabala,bunun için yıllarını ayır,diğeri için baba ocağından göç et.Karşılığında sana biraz alkış,biraz da para veriyorlar.Ama o parayı genelde mutlu olmak için kullanamıyoruz.Hep hasta olan babamı araba alıp hastaneye rahatça götürmek için çabaladım.Uzaklara gittim,ancak telefonda duyabildim sesini.Para kazanıp onu hastaneye rahat götürmem gerekiyordu.Buna insanlar mecbur bırakıyordu bizleri.Anne ve babamla gidemediğim piknikler,annemin babamın elini öpemediğim gurbetler,hepsi sonraya ertelene ertelene gitti durdu.Bugün dönüp baktım,babam melek olmuş,uçmuş gitmiş bu diyardan.Son model arabam olsa artık ne olur ki? Yan koltuk boş kaldıktan sonra.En güzel etleri alsam ne olur ki? Babamla beraber yiyemedikten sonra. Cebimizde para oluyor,yıllarca hayalini kurdurdukları para.Çıkardım bakıyorum şimdi.İçim buruk,içim üzgün.Yüzlercesi birleşse,bir kere sarılamıyorum babama.Binlercesi birleşse,bir kere öpemiyorum elini.Yıllarca hayalini kurdurdukları para,bir demet çiçek alıyor şimdi.Babamın üstüne bırakıp dönüyorum. Hiçbir şeyi ertelememeli,hiçbir şeyi hem de.Sarılmalı,öyle yürekten sarılmalı ki;dünyalardan daha büyük olmalı tam da o anda.Ben farkettim ki;para çiçek alıyor sadece,birkaç demet renkli çiçek.Onun da boynu bükük kalıyor... İçimde umut,kalbimde güç.Ölene kadar bu uğurda çabalayacağım.Hadi öyleyse,daha çok sarılmalar için...