Nida

Nida
@abookworm
Hep yalnız yaşanıyor duygular Hiç kimse görmüyor sanki kimseyi
Sayfa 71·Kitabı okudu
Şiir
Reklam
"Erkekler ağlamaz" desin atalar Ben bu yargıyı yıkıyorum Ve alabildiğine ağlıyorum' Tanrıya inanmıyorum ama Zamansız koptu fırtına biliyorum Ve ecelsiz ölen çocuklara Dolu vurgunu çiçekler diyorum
Sayfa 47·Kitabı okudu
Şiir
Bir sen varsın sanki sessizliğimde Yalnızca sen
Sayfa 38·Kitabı okudu
Şiir
Ben tüm güzelliklerden uzak Ve güzellikler adına Çirkinlikler arasında tutsak Senin pembe evrenine giremem
Sayfa 37·Kitabı okudu
Şiir
Kar yağıyor yaktığım ateşlere içimde kül kalabalığı bir isyan Beni anlatacak kadar Kalabalık değil daha sokaklar
Sayfa 23·Kitabı okudu
Şiir
Reklam