Nida

Nida
@abookworm
Ben hak etmiyorum aslında yaşamayı Suçluyum ben, underground’um Uyuşmaz kanım sizlerle
Sayfa 186·Kitabı okudu
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Güzellik, katlanabileceğimiz dehşetin başlangıcıdır.”
Sayfa 179·Kitabı okudu
Şiir
Ama ben seni hiç üzemem Deliririm yalnızca Sessizce tek başıma deliririm
Sayfa 128 - :/·Kitabı okudu
Şiir
Ben seni hiç üzemem Papatya çayı yapmak isterim sana Sonra portakal çayı
Sayfa 178·Kitabı okudu
Şiir
Oraya acıdığım yere dokunduğun zaman bana iyi geliyorsun ama her zaman değil seni beklemektense oraya taze bir yaprak koyarım daha iyi
Sayfa 174·Kitabı okudu
Şiir