2023 yazı, havalar o kadar sıcak ki kitap okuyamadığım bir dönemdi. Bu kitap ilaç gibi geldi.
Bu yazarın okuduğum ilk kitabiydi. Inanılmaz derecede sade ve temiz bir anlatımı var. Kitap resmen aktı. Duygu olarakta o kadar tanıdık ve güçlü bir konusu vardı ki insan uzaklaşamiyor.
Bu kitap hakkinda 2 şey söyleyebilirim.
İlki, Oğuz Atay'in duvara kötü resim asarım korkusuyla onlarca yil asmamış olmanin verdiği hayal kırıklığı.
2. Olan ve genel içerikse
Yalnızlık, alışkanlık ve alışma, vazgeçememe, bekleme, beklenti, beklenene ulaşamama, güven, güvensizlik, yanlış tercihler vs
Aslinda hayata dair her duygu kitapta güçlü şekilde anlatılıyor. Hizli biten bir kitap akan bir kitap mutlaka okumaniz gerekiyor diye düsünuyorum