Ace

Ace
@accee
bi'çare.
Bugün sırtımı Hermann Hesse'nin şu muhteşem sözüne yaslıyorum: "Sızlanıp yakınacaksın da eline ne geçecek? Her şeyin hayırlı bir yol izleyip olması gerektiği gibi olduğunu, hiçbir şeyin başka türlü olamayacağını gerçekten göremiyor musun?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''I dream of you almost every night Hopefully I won't wake up this time''
Time never comes again
've sonra ölüm gelir, dünyadaki bütün sıkıntıları unutursun'
pull me out