Açelya Öztürk

Bir yaş daha alarak yola devam hoş gel yeni yaşım

Açelya Öztürk

@acelyia
·
Çokça hoş gel yeni yaşım..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şeye geç kalmış bir ruh ve defterinin sol köşesinde bir yazı "ölüm Allah'ın emri , ayrılık olmasaydı" sahi ayrılık olmasaydı her şey güzel olur muydu ?
Sen gitmeden önce gülen bir yüzüm vardı sonra veda bile etmeden gittin ne gülen yüz kaldı ne hayat Biliyorum gittiğin yer çok güzel sadece çok özledim bunu bil Ve en kısa zamanda rüyama gel Iyiki doğdun.
Seni dağladılar , değil mi kalbim ?
Sordum kendime daha ne kadar bu labirentten çıkmayı düşünmüyormusun yetmedi mi duvarlara çarpmak, her yerin yara bere iyileşsek mi artık ha Ne çare çıkış çok uzakta bense yorgun ve avareyim anladım kurtuluş yok burada bir ışık yok burada ben en dibe batan bir toz zerresi ve yok oluşa yakın Ben ki bir hiç.