Açelya Öztürk

Kızgınlığım geçer de, kırgınlığıma çare bulunur mu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günler gelip geçiyor,aylar gelip geçiyor, yıllar gelip geçiyor söyle bana sen neden gelmiyorsun ölüm çok mu güzel ...
Yol arkadaşım kalbime denk değil; bırakıp gitmek mi lazım yoksa çabalamak mı ?
Söyle kim üzdü seni bu kadar; Seçtiklerin mi , vazgeçtiklerin mi?