Açelya Öztürk

Ilık bir bahar günü dünyaya geldim, ılık bir bahar günü bu dünyadan gitmek isterim. Daha yeşillenmemiş toprak üstümü örtsün taze çiçekler eksin toprağıma kök salsın. Varsın bu dünyadan bir ben geçti densin Boş dünya.
Reklam
Nilgün Marmara'nın " beklentim yokmuş gibi davranıp içime dünyalar kadar umut sığdırmaktan yoruldum " dediği yerdeyim..
Uzun zamandır aklımda var olan şeyler vardı Sonunda bir kağıt kalem bulup yazmaya başladım. Ama ne var ki yazdıkça daha da düşünceler baskın gelmeye başladı bir ara dalmışım duvardaki derin çizgiye,meğer benim yazdıklarım bir derin çizgi kadar yokmuş. Sonra fark ettim yazmak her yiğidin harcı değilmiş. Yaşar kemalin ince memedi 24 yaşında yazmaya başlayıp 60 yaşında bitirmesi ama memedin yeni 25 yaşına girmesi gibiydi yazmak uzun ve meşakkatli bir yol sonu her nereye varacaksa. Diye okumuştum bir yerde 04/26
Bir yaş daha alarak yola devam hoş gel yeni yaşım

Açelya Öztürk

@acelyia
·
Çokça hoş gel yeni yaşım..
Reklam