Uzun zamandır aklımda var olan şeyler vardı
Sonunda bir kağıt kalem bulup yazmaya başladım.
Ama ne var ki yazdıkça daha da düşünceler baskın gelmeye başladı bir ara dalmışım duvardaki derin çizgiye,meğer benim yazdıklarım bir derin çizgi kadar yokmuş.
Sonra fark ettim yazmak her yiğidin harcı değilmiş. Yaşar kemalin ince memedi 24 yaşında yazmaya başlayıp 60 yaşında bitirmesi ama memedin yeni 25 yaşına girmesi gibiydi yazmak uzun ve meşakkatli bir yol sonu her nereye varacaksa.
Diye okumuştum bir yerde 04/26