Ryhn

“İnsan, kendi günahlarını hiç yoktan kendi kendine yaratır.”
Reklam
“Bu dünyada inandığım bir tek şey varsa, o da bir insanın başka bir insanın hayatına karışmaya hakkı olmadığıdır. İnsan dilediğini, istediğini yapmalı. Evet, belki bir insan başkasına yardım eder, ama ne yapması gerektiğini söyleyemez."
Günah bir türlü anlayamadığın bir şeydir. Her şeyden kesinlikle söz edenler ve günahları olmadığını söyleyenler de var...
"Ben tepeden tırnağa bir acıyım.”
Acaba neden bu duruma düştük? Sanki içimizde yürek diye bir şey kalmamış gibi."
Reklam