📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ara sıra çok berbat ve çekilmez gelse de, insan ne yapacağını biliyorsa, dünya yine de yaşamaya değer dedim. Daha öğrenmem ve yaşamam gereken çok şey vardı.”
“Tabiat böyleydi. Düzen bozuksa, sorumluluklarından kaçan, bunları kötüye kullanan insanlar suçluydu. İlâhî kader, kendi şartlarımızda deniyordu bizi. Her şey ezelden ebede doğru bir akış içindeydi. Kaza ve kader, bizim irademizi kullanışımıza, kendi tercihlerimize göre değişiyordu zaman zaman. Bu apaçık ortadaydı. Kısacası, iyiden iyiye mümin ve mütevekkil biri olmuştum birkaç saat içinde. Bundan da müthiş bir huzur duyuyordum. Anlamını bilmediğim çatışmalardan sonra, Allaha sığınmanın sevincini yaşıyordum.”