Bugün şöyle bir olayla karşılaştım Bir anne artık bu dünyada olmayan eşinden olan bebeği için cinsiyet partisi düzenlemişti Ne gösterişli süslemeler vardı ne de kalabalık bir davet Sadece önünde bir pasta ve o pastanın içinde eşinin göremeyeceği bebeğinin cinsiyeti saklıydı O an anladım ki bazı kutlamalar mutluluktan çok özlem taşır Bazı gülümsemelerin ardında tarifsiz bir acı vardır O anne belki de eşine verdiği sözü tutuyordu Belki Bir gün bebeğimiz olursa birlikte öğreniriz dedikleri hayali tek başına gerçekleştirmek zorunda kalmıştı Hayat bazen en büyük sevinçleri en derin acılarla aynı ana sığdırıyor Bir yanda yeni bir canın heyecanı diğer yanda o heyecanı paylaşması gereken kişinin sonsuz yokluğu Hayatın ne kadar kısa ve belirsiz olduğunu bir kez daha hatırlattı bana Sevdiklerimize sarılmayı onları sevdiğimizi söylemeyi ertelememek gerekiyor Çünkü bazen bir insanın en çok olması gereken anlarda geriye sadece hatıraları kalıyor
İyi ve kötü, acı ve tatlı, sağlıklı ve sağlıksız... Hepsi yüce Allah'ın taktiriyle değil mi? Şükür ve sabır..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz ne kadar artık canımız acımaz dedikçe daha çok acıdı çünkü arka arkaya daha çok darbe yemeye başladık...

Yvaine♡

@Yvaine6
·
Bu kız kendine acımaz artık...
Müzik
“İnsanı sessiz kalmaya zorlayan acı, onu bağırmaya zorlayan acısından çok daha ağırdır.”
27.06.2026
Selamün Aleyküm.. YA BAKİ (c.c) Bâki olan, her şey, herkes gitse de kalan, ezeli ve ebedi olan Sensin. Sen yetersin. Sen daima varsın. Senden hariç her şey fani. Ölmeye, yok olmaya, sönmeye mahkum. Tüm bunların idrâkine varmayı hakkıyla sadece seni memnun etmeye çalışmayı nasip et. Yeni bir güne daha Senin isminle uyandık Elhamdülillah. Ömrümüzden eksilen her anı bize ibret kıl. Boşa geçenleri affınla ört. Hayra vesile olanları kabulünle bereketlendir. Her günümüzü kalbimizi yokladığımız bir muhasebe günü eyle. Şimdiye kadar bilerek ya da bilmeyerek işlediğimiz hatalar için Senden af diliyoruz. Tevbe kapılarını yüzümüze kapatma. Dilimizden dökülen pişmanlığı kalbimizdeki samimiyetle buluştur. Bizi nefsimizin savrulmalarından muhafaza eyle. Sabırla duran, tevekkülle teslim olan kullarından eyle. Ey zamanın ve ömrün sahibi olan Rabbimiz (c.c) Başlayan her yeni günü kalbimizde yükle değil, hikmetle kapatmayı nasip et. Önümüzdeki günleri imanla, ahlakla ve istikametle yaşamayı lütfeyle.. Evlerimize huzur, gönüllerimize sükûnet, dualarımıza kabul yaz. Bugünü senin rızana daha yakın bir kul olmaya niyet ettiğimiz mübarek bir eşik eyle. Rabbimiz (c.c) Senin bize bildirdiğin herşeyi , vahyini, İşittik, itaat ettik. Ey Rabbimiz (c.c) affına sığındık! Dönüş, Sanadır. Rabbimiz(c.c) Unutursak veya hataya düşersek bizi sorumlu tutma. Bizden öncekilere yüklediğin gibi, bize de ağır bir yük yükleme. Bize gücümüzün yetmediği işler de yükleme! Bizi affet! Bizi bağışla! Bize acı! Sen bizim
~Boşluktan biri.
İçimde dünyayı kucaklayacak kadar büyük bir yaşama sevinci var, fakat o sevincin etrafını saran bu dilsiz acı nefes almama izin vermiyor.