Sabahları şükürle başlayabilsek güne.
Sonra selam versek doğan güneşe.
Bizi bekleyen işler aklımıza geldiğinde sarılsak duaya.
Ey Rabbim, kolaylaştır işimi ,
ferahlandır gönlümü.
Kahvaltı ederken çocukların dağınıklığını değil, beraberliğin mutluluğunu görebilsek.
Birisine sinir olduğumuzda, Rabbim onu güzelleştir, neticede hepimiz bir kuluz, şaşarız beşeriz ben de aynı hatayı yapabilirim bize yardım et,bizi birbirimize kolay kıl diyebilsek.
Sıkıntılarımıza değil, bize verilen sayısız nimete bakabilsek... Birinde imrenilecek birşey gördüğümüzde ona nazarımızı bırakmak yerine Rabbim bu nimeti ona hayırlı eyle, daha güzelinden Ümmeti Muhammed'e, içinde de bana ve sevdiklerime de nasip et diyebilsek... Ne güzel olurdu.
Rabbim bize geniş bir gönül, güzel gören bakış, umut eden bir anlayış ver.
Amiiin