İpek

İpek
@acrazybookworm
"Sevginin yolu hiçbir zaman şiddetten geçmiyor. Birbirimize inandığımız sürece, yani sonsuza dek, her şeyin üstesinden gelebilecek kadar güçlüyüz."
Sayfa 223
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hiç kimse sevdiği insanı, değer verdiği birini böyle kolayca kırmamalı."
Sayfa 223
Alıntı
"Of, keşke herkes birbirini bu kadar çok sevse de geberdiğimiz tek şey sevgi olsa!"
Alıntı
"Bağırıp durmak dediğin, sözcüklerin dudaklardan dışarı çıkması değildir her zaman. Gözleriyle de bağırır insan. Kıyafetini onaylamadığımız birine attığımız yargılayıcı bakış, yalnızca bir saniye sürer ama o kişiye hissettirdiğimiz kötü his, belki binlerce çığlık etkisindedir. Kıyafeti açık ya da kapalı, saçları beline savrulmuş ya da örtünmüş... O erkek küpe mi takmış? O kadın neden o renk ruj sürmüş? Şuna bak, bilmem kimin çocuğu, yaptığı şey ailesine yakışmış mı? Ten rengi çok koyu, acaba başka bir milletten mi? Paçavra gibi giyinmiş, maddi durumu yok herhâlde...” Asansörün kapısı açılırken bağırdım: "Salın bizi! Salın birbirinizi, yeter!”
Sayfa 123
Edebiyat
"Bak şu bulutlara! Ne güzel, özgürler... Kimse onlara sen kadınsın, sen erkeksin dememiş. Hiçbiri diğerini gökyüzünden aşağı itmiyor. Biz de koca yeryüzüne sığamayalım, birbirimize farklılıklarımız yüzünden bağırıp duralım!"
Alıntı