..ad

15 Ocak 1902
DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN! RAHMETLE ANIYORUZ.. “Nasıl etmeli de ağlayabilmeli farkına bile varmadan? Nasıl etmeli de ağlayabilmeli ayıpsız, aşikare, yağmur misali?” ..NAZIM HİKMET..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatta kimseye güvenmeyeceksin demek saçmalıktır inan.. Ama kime ‘iki defa güveneceğini’ hesaplamalı insan..
Uyku tutmadı dimi. Kaç kişi var uyumak isteyipte uyuyamayan..😑😑
<`Bir varmışız, bir yokmuşuz Bir konuşmuşsak, bin susmuşuz Günü gelir gerekirse gene konuşuruz Yine buluşuruz, yine konuşuruz Durmaksızın yazdıkça yaz Işıklar yansın, notalar aksın Bir yeni mesajınız var bu zarfta Yazılmış kalpten ta uzaklar..`> #CEZA
LÜTFEN BOŞ GEÇME GECEYE BİR SÖZ BIRAKIR MISIN?
"Sesim,sessizliğin bir parçası olmuştu.."