Ada***

Bir dost bana sordu: “Neden o vefasızdan vazgeçmiyorsun?” Ben de: “Sen nefes almaktan vazgeçebiliyor musun?” dedim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes farklı şekilde hayatına son verir. Kimi kendini asar, kimi hap atar. Kimi bileklerini keser, en kötüsü de “UMUTLARINI” keserek…
Ne benim duygularım oyuncak, ne de sen çocuksun!
HAYAL kurmak için değil HAYAT kurmak için sevdim ben seni sevdiğim.
Hayat hiçbir zaman kendini bulmak ile ilgili olmamıştır. Hayat her zaman kendini yaratmakla ilgilidir.