Ada***

Hayatta dair bir umut bencereniz olsun:))
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayal edebileceğiniz her şey gerçek.
Olduğun şeyden nefret etmek, olmadığın şey için sevilmekten daha iyidir.
Sadece bir kez yaşıyorsun ve bu hayatı doğru yaşarsan bir kez de olsa bu yeter.
Senin gibi bir zalimi nasıl sevdim bilmiyorum ama Seni tanıdığım güne lanet olsun 😔😔