Ada***

Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah dercesine çeker giderim be güzelim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Canımı acıtan ne biliyor musun “Ben seni seiyorum dedi ve gitti.
ben güvendim yıktılar. ben sevdim üzdüler. ben sevgimi göstermeye çalıştım izin vermediler. yardım ettim yok saydılar.:((((
Ayrılık dilinden ne olur sanki sen gittin ellere ben de ölüme.
seni bazen uyle çok özlüyorumki sen yanımda olmadığın vakitler neşem hiç yok hani bir demet çicğin içine solmuş gül koyarsıın gülerin hepsini etkiler ya öyle işte sevdiğim sen olduğun zaman ben hep huzuurluyum seni seviyorum.