Ada***

Ayrılık dilinden ne olur sanki sen gittin ellere ben de ölüme.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
seni bazen uyle çok özlüyorumki sen yanımda olmadığın vakitler neşem hiç yok hani bir demet çicğin içine solmuş gül koyarsıın gülerin hepsini etkiler ya öyle işte sevdiğim sen olduğun zaman ben hep huzuurluyum seni seviyorum.
Her sevenin ilacı yoktur. sandığı ilaç da ilaç değildir...

Ada***

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2020 5. kitabı
Ahmet Batman
6.3/10 · 12,1bin okunma
Sеn gülеrkеn yanındakilеrdе gülеr ama ağlarkеn yalnız ağlarsın onun için öylе bir ağaca yaslan ki asla yıkılmasın öylе bir dost еdin ki sеni asla bırakmasın.