4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
Bazı şeyler h*ssiktir dedirtir
Reklam
"bütün potansiyellerimin arasındaki en berbatıydım"
Hayat bavulunu toplamak istiyorum artık İnanın bilmiyorum nereye gidiyorum Gidiyorum sadece Yok olmak mı cazip geliyor yoksa özgür kalmak mı Her şeyden uzak Ruhum dayanamıyor Ruhum istifa etmiş Kalkıp terk etmek istiyorum Sadece kendim olmak Ben kendimi sizin üzdüğünüz kadar üzemem ne de olsa Korku mu beni durduran Yapamamaktan mı Yoksa yapmış olmaktan mı Devam etmekten mi korkuyorum Olduğum yerde saymaktan mı İstemiyorum Sadece istemiyorum Beni durdurmanıza izin veriyorum Sonra da sizi suçluyorum Hayatıma karışmanıza izin verdiğimden Kendime kızmam gerektiğinden Değmeyene değmedini vermemek gerektiğinden Bilmiyorum Buna daha fazla ne kadar katlanırım bilmiyorum Katlanmak istemiyorum Kendimi bulmak istiyorum Kendimi bulmak için kendimi yakıyorum Ya bitmiş olursam bulduğumda?
"Basit şeylerden kalp kırmayın. İnsanlar neler yaşıyor... "
hayatımı dağınık yapan kafamdaki düşünceler miydi yoksa hayatım zaten dağınıktı da ben mi yeni farkediyodum
Reklam