4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
"Kimseye güvenemezsiniz bu hayatta" Güvenmemelisiniz de zaten
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Küçük bir mutluluk istiyorum O kadar küçük olsun ki, İstemesin kimse benden onu"
"Vazgeçince mi değişir tavırlar? "
Yapıp yapıp özür dilemek mi? Sağol canım almayayım Geçti Bor'un Pazarı
-Bugün teksin -Bugün tekim :)