4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
"Alıştırmayın beni, gözüm sizi arayacak sonra... "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Düşünme artık, düşünmek üzülmektir"
Bende beni istiyor sanmıştım Bataklıkların her şeyi çektiğini bilmeden önce...
Biri beni kurtarmaya gelecek mi yoksa kendimi tutuşturayım mı?
"Sanki sıranın bana gelmesini bekleyen sıralı domino taşlarından biriyim gibi"