4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
"Şş gördüler mi? Görmesinler Görmelerini dilemeyi bırakalı çok oldu"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Katlanamıyorum Susuyorum Tükenmek üzereyim Bitiyorum
Çünkü ilk defa hayatımdaaaaaa...
Gecenin Meleği
"Bir kar tanesii oool, kon dilimin ucunaaaaa" ❄ 🌨️
"Işığım sönüyo çakmağımı verin"