4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
Kimse bir adanın dalgalarla nasıl boğuştuğuna bakmaz, suların altında kalıp kalmadığıyla ilgilenir...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
El salladıklarım arkamdan sobeledi. Hemen hayal kırıklığı yaşamayın Bazen önünüze farklı yollar açılır İyi ki diğerlerini hiç görmemişim dersiniz
Yine bi istediğime el sallıyorum.
"Yağdı saçlarıma genç yaşımda lapa lapa kar"
İçimde yaparsın tohumlarını yeşerttiler. Sahi, yapabilir miyim istesem?