4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
Kendimden kendime notlar
Hakedene değil haketmeyene tüm bu tavrınız. Söyleyin bana, siz sadece başaranlardan mı korkarsınız?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu zorluklar pes etmem için mi çıkıyordu karşıma yoksa savaşmam için mi? Yanlış yolda olduğumu mu gösteriyordu bu duvarlar bana yoksa neleri aşabileceğimi görmem için mi? Söyleyin bana nolur Devam etmeli miyim yoksa pes etmem mi gerekirdi? _4tarafimsu_
Hiç uyanmamak üzere uykum var İstediğim sadece kurtulmak
Zebani efe bile döndü ben dönemedim
"Her şey sana karşı görünmeye başladığında, bir uçağın rüzgarla değil rüzgara karşı havalandığını hatırla."