4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
"Her sorun, çözümün tohumlarını kendi içinde taşır."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Boynuz kulağı geçiyomuş 🤦‍♀️
Hocam 7 günde 1 kitap okusam okuma hedefim 52 kitap olurdu yani biraz insaf...
Bilerek yapmıştır belki sadece korumak için. Bazen insan sevdiğini kendinden koruması gerektiğini anlamaz mı?