Dünyaa

Çoook uzun bir süre sonra tekrardan merhaba 😃
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kibar kelimeler çok pahalı değil. Yine de çok şey başarıyorlar.
De ki “Bir kız vardı benim için dünyaları yakacakken,ben onu yaktım.”
~Shakespeare~
“Öğret bana,nasıl unutulur düşünmek?”
“Benim sevdiğim kişi bu değildi.”