"Eskisi gibi dua ediyorsun değil mi Rodya? Günün modası olan dinsizliğin, bu yeni hastalığın senin ruhunda da yer etmiş olmasından korkuyorum. Öyle bile olsa ben senin için dua ederim."
"Akrebin fıtratında sokmak var. Benim fıtratımda ise yaratılanı sevmek,merhamet etmek var. O fıtratının gereğini yapıyor diye ben neden fıtratımı değiştireyim?"
"Ama biz insan olmaktan ve sevmekten vazgeçmeyeceğiz çünkü sevmek bizim fıtratımızda var."
Her insan kendini eğitmek zorundadır;çünkü en büyük düşman,kontrolsüz bir zihin, eğitilmemiş bir karakter ve alışkanlıkların kölesi olmuş bir ruhtur.
-Seneca