Dünyanın ucunda bir adam
Var.
Aramak istersen...
Çok karanlık bir oda var ve onu bir köşede bulacaksın.
Kalbi o kadar soğuk ki kendini ısıtmak için resmini yakıyor.
Yüzünde tanıdık bir gülümseme var,
Seninle bakışacağını sanmıyorum.
Bir zamanlar bahçesindeki tek ağaca bir kuş konmuştu.
Adını son kez o zaman söylemişti.
Sana hep gördüğün bir adamın hikayesini anlattım
Peki şimdi söyle bana o kim?
Ademjj