Kitabı çok beğendim. Tek sıkıntı biraz yavaş ilerlemesi onun dışında olayın akışı ilerleyişi ters köşesi çok güzeldi. ilk kitaptaki tanrıkatili (Kissen) ilk kitaptan biraz daha zıt davranıyor. Asıl karakter kitabımızda İnara ydı kim olduğu neler yapabildiğini keşfetmesi çok iyiydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı genel anlamda beğendim. Ama Baş karakterin son doğru hiçbir vasfı kalmamıştı ben ondan olayların gidişatını daha kendi yönünden ele alışını beklerdim ama kader tecelli etti gibi bitirilmiş kitap biraz yoksa konusal olarak güzeldi.