Öncelikle Kitap konu bakımından bence güzel düşünülmüş genel anlamda kitap güzeldi ama bir çok unsur bakımından eksik bir konu içeriği olmuş mesela kitapta savaştan bahsi geçerken savaşa dair hiç bir unsur gerçekleşmedi. Şef olan Ada ve kız Solenn iki side Gyst soyundan gelen tanrı torunları oldukları için özel yetenekli şefler ama intikam için yapılan hiç bir tarif yoktu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı beğenerek bitirdim. Tek sıkıntı kitapta olaylar arasında geçersen kafamın karışması ve kitabın başı benim gizem gerilim türüne göre sıkıcı başladı kitap 200 den sonra başladı. Ve sonu çok güzel bitti
Bence kitap harika ilerledi evet ters harem konusu olduğu için bir çok kişiye hitap etmemiş olabilir ama içinde daha smut unsurları bulundurmadığı için çok beğendim. Bence şans verilmeli diyorum