ananas

ananas
@adimyooook
ruhunu kaybeden dünyayı kazansa ne çıkar
"Carpe diem♥️"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bayağıdır yokum bir alıntı bırakayım şurayaa
"Yaşamak için büyük umutlarım olmalıydı."
Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır.
Müzik
Uyursam geçer mi?
Müzik
Aramıza hoş geldin. Kitap karakterlerinin gerçek olduğunu düşünüp tepki vermek bizim işimiz. Çok zevkliii

Ekin

@Ekin_ky
·
ben kafayı yedim sanırım 😂😂 okul kapandığında beri film dizi kitaplar sardım Kendi kendine konuşuyor ve karakterler sinirlenip bağırıyorum 😶😶😶