ananas

ananas
@adimyooook
ruhunu kaybeden dünyayı kazansa ne çıkar
Bayağıdır yokum bir alıntı bırakayım şurayaa
"Yaşamak için büyük umutlarım olmalıydı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır.
Müzik
Uyursam geçer mi?
Müzik
Aramıza hoş geldin. Kitap karakterlerinin gerçek olduğunu düşünüp tepki vermek bizim işimiz. Çok zevkliii

Ekin

@Ekin_ky
·
ben kafayı yedim sanırım 😂😂 okul kapandığında beri film dizi kitaplar sardım Kendi kendine konuşuyor ve karakterler sinirlenip bağırıyorum 😶😶😶
'Sonra bir bakmışsın kendine kalmışsın..'