ananas

ananas
@adimyooook
ruhunu kaybeden dünyayı kazansa ne çıkar
Uyursam geçer mi?
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aramıza hoş geldin. Kitap karakterlerinin gerçek olduğunu düşünüp tepki vermek bizim işimiz. Çok zevkliii

Ekin

@Ekin_ky
·
ben kafayı yedim sanırım 😂😂 okul kapandığında beri film dizi kitaplar sardım Kendi kendine konuşuyor ve karakterler sinirlenip bağırıyorum 😶😶😶
'Sonra bir bakmışsın kendine kalmışsın..'
Sürekli kaybettim çünkü iyi kalpli içimdeki gerizekalı.
Müzik
Herkes farklı şekilde tükeniyor hayatta; kimi doğru insanı beklerken, kimi yanlış insana katlanırken. Ve herkes bir şeyin bedelini ödüyor. Bazen seçimlerinin bazen seçemediklerinin.. Özdemir Asaf