Önceden ufak tefek sıkıntılarla karşılaşınca çok derdim ve yüküm oldugunu kabul ederdim. Fakat insan başka dert veya başkalarının derdini görmeyince kendi derdinin büyüklüğünden yakınırdı. Tüm sorumluluklar bendeydi artık. Babam bana bırakıp gitmişti. Ben bu sorumlulukları kaldirabilir miydim? Emin değilim. Aslında ben de şu an bulunduğum yerden birkaç adım atsam babam gibi hepsini bırakıp gidebilirim. Bu son bana hiç olmadığı kadar yakın artık...