h•

Evet, insan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı.
Sayfa 305
Reklam
Çünkü insan hiçbir umut beslemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasından iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor.
Sayfa 262
İyi geceler düzenli dünya!
Sayfa 256
"Her insan bedeninin çürüyeceğini bilir ve bundan korkar." dedim. "Ama çoğu insanın ruhu gövdesinden önce çürür; nedense bundan kimse korkmaz!"
Sayfa 236
Mutlu olabilmenin tek şartı "unutmayı" başarabilmekti.
Sayfa 185
Reklam