h•

Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
Reklam
Mümkünü beklemek, mümkün'ün kendisidir.
gerçekler umurumuzda değil, biz rüyaları ve hayalleri olan insanlarız
Sayfa 394
seninle ilgili beklemekten gayrı bir iş bilmiyorum ben.
Sayfa 385
Reklam