Nerdeyse sene olmuş demistim en son yaptığım gönderiye "vision bordlara kitaplık resimleri koyuldu mu" demisim ve suan bunu kocaman kitapligimin karşısinda yazıyorum arkadaslar🐑
Hesaba girmeyeli nerdeyse bir yıl olmuş sanırım, hesabim etkileşim almıyodu fakat biraz almış en azından yorum var💃🏻Düşüncelerimi , incelemelerimi seviyor musunuz sizce düzenli paylaşıma geri dönmeli miyim ?