z

z
@aeriss
ziyan olduk, ziyadesiyle.
kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim.
z
sendeyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yorgunum epeyce, ağrıyor düşüncelerim, ağlıyor duygularım. zedelenmiş her bir yanım.
z isimli okura yanıt verildi
z
istanbulmuş.
göğsüme hiç mi yazık değil?
z
13104