z

z
@aeriss
ziyan olduk, ziyadesiyle.
tekrar öğret yokluğunu, böyle sonsuzu sevemiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bir o kadar yakın ve bir o kadar uzak
göğsüme hiç mi yazık değil?
ev diyebilmek, ev diye bilmek.
bir insan dolusu ağlayasım var.