Umut gelir bir yerinde ölümüne dayanır
Sönerim yıldızlarını yörüngemde bulmasam
Gün geceye dönerken aynı şarkıyı söyler
-Sen tek akşamdan korktun sana binlerce akşam
Yoğun bir sene olacak, her şeyi okumaya zamanı olmuyor insanın, sadece büyükler okunmalı, bazen gerçekten yorgun oluyoruz.. Herkese verimli bir kitap okuma senesi diliyorum..