Agit ÖZDEK

Çocuklarıma bırakacağım en büyük miras ise onların hiç dünyaya gelmeyecek olmasıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar bazı durumlarda yanında somut bir destekçi bulmakta zorlanabilirler. En ihtiyaç duyduğu anlarda 'bu boş işlerle uğraşmaktan ne zevk alıyorsun' diye bir şey işitirler ve tüm istek arzular yerle yeksan olur. Gerçekten şu dolu işler neymiş onu da anlamış değilim. İnsanların bazı konularda düşünceleri ve kendi inandıkları doğruları benim yanlışım, benim yanlışım ise insanların doğruları olamaz mı ? Kimisi ise tüm bunlara aldırış etmeyerek, 'he he diyip geçerek' herşeye rağmen hedeflerinin peşinden koşarlar. Bazı olaylar hakkında ise tek bir pencereden bakıp tek bir doğruya kendimizi inandırır, o inandığımız doğrudan başka bir seçenek yokmuş gibi davranır, ona göre yaşarız. Olaylar istediğimiz gibi gitmeğinde ise kendi doğrularımızdan kaçarız…
Sayfa 5 - Ritim Sanat Yayınları·Kitabı okudu
Bazı hikayeler yarım kalmamıştır aslında, o kadardır, iyisiyle kötüsüyle yaşanmış ve bitmiştir. Çünkü her şeyi düzeltmeye çalışmanın olan şeyleri de yok ettiği bir dünyadayız
Sayfa 91 - Ritim Sanat Yayınları·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
Bir umuttu bizimkisi, Öyle pahalı hayaller, Öyle şatavatlı hayatlar, Öyle özentili yaşantılar, Değildi bizimkisi... Bir umut yolculuğuydu, Hayatta kalma mücadelesiydi, En haklı direnişti bizimkisi.

Agit ÖZDEK

, bir kitap okudu
10/10
·144 syf.·
Beğendi
·
2023 10. kitabı
Abdulsamet İlgin
9.1/10 · 21 okunma