Gidelim mi buralardan ?
Buraların yağmuru bile güzel yağmıyor artık.
Yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim...
İlaçlarını yanına alma.
Ben de kitaplarımı almayayım,
Biraz da onlar çıldırtmıyor mu bizi?
Havası ilaç, denizi kitap olan yerlere gidelim…
Dünya hasret ağacıdır,
Kader olmasa kısırdır o.
Kayıptır hâlen sevinçlerin coğrafyası
Derler ki, bir nehrin sularına kapılmıştır
Ve bir sevginin kıyısında yeşermiştir.
Yabancı bir yerde fakat fazla uzak değil.
Belki de kirpiklerin kadar yakın bir yer
Fakat yine de kayıptır.
O orada düşmüştür.
Nerede dilsizleşmişse bir kuş,
Nerede ağlamışsa bir çocuk,
Nerede acımıssa bir yara.
Kimin payına düşmüşse vakitsiz vedalar,
En güzel haykırışlar onun olur…
İnsanlar bazı durumlarda yanında somut bir destekçi bulmakta zorlanabilirler. En
ihtiyaç duyduğu anlarda 'bu boş işlerle uğraşmaktan ne zevk alıyorsun' diye bir şey
işitirler ve tüm istek arzular yerle yeksan olur. Gerçekten şu dolu işler neymiş onu da
anlamış değilim. İnsanların bazı konularda düşünceleri ve kendi inandıkları doğruları
benim yanlışım, benim yanlışım ise insanların doğruları olamaz mı ?
Bazı olaylar hakkında tek bir pencereden bakıp tek bir doğruya kendimizi
inandırır, o inandığımız doğrudan başka bir seçenek yokmuş gibi davranır, ona göre
yaşarız. Olaylar istediğimiz gibi gitmeğinde ise kendi doğrularımızdan kaçarız…