kızlar ve aşk kırıntısıyla doydukları zamanlardaki aptallıklarına ağlamakk
Of annemin yanında konteynerdeyim çok zor olcak sessiz ağlamakk :(( tekrar ve tekrar tesekkürler abi unutmicam bunu :')
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İstemsizcee ağlamakk geliyoo içimden...