ais

ais
@aglayanyaralar
sicak bir tebessum
sekersiz browni denedim firina attim allah utandirmasin
Reklam
arkadaslar slm yazın yazlaması icin aktivite olarak bu hesabı actım hosuma giden aktif olan herkesi takip edip herkesle muhabbet etmek istiyorum destek yardım gayret
of alayınız gerizekalı katlanamıyorum
19 yasında 9. sınıfta olan bir COCUGUN okudugu OKULDA 16 kisiyi av tufegiyle yaralaması ne kadar normal?? sadece ögretmenlerin degil tüm ülkenin protesto yapması gerekiyor bu nası bi guvenlik acıgı bu nası bi katliam ya üstelik aynı olay bugün kahramanmarasta da yasandı 4 kisi öldü 8. sınıf bir ÖGRENCİ tam 4 kisiyi öldürdü abi bu nedir ya
Reklam