19 yasında 9. sınıfta olan bir COCUGUN okudugu OKULDA 16 kisiyi av tufegiyle yaralaması ne kadar normal?? sadece ögretmenlerin degil tüm ülkenin protesto yapması gerekiyor bu nası bi guvenlik acıgı bu nası bi katliam ya üstelik aynı olay bugün kahramanmarasta da yasandı 4 kisi öldü 8. sınıf bir ÖGRENCİ tam 4 kisiyi öldürdü abi bu nedir ya