"Kızım sen bekar mısın yalnız mı yaşıyorsun?" dedi. Bir anda ne diyeceğimi bilemedim. İçimde sen hala yaşıyorken dilimden o kelimelerin dökülmesi ağrıma giderdi.
"Hem sen niye okuyorsun bu kitabı? Millet uzaya çıkıyor, beyne çip takıyor. Sen bir hayalin peşini mi kovalıyorsun?"
"Bir hayalin peşini kovalamıyorum ki. Bu benim dünyadan kaçış biletim. Başka dünyaya kaçıyorum."
[ Ben bir kalbi hiç kırmamış, incitmemiş olmayı dilerdim. Hiç kimsede açılmış bir yaram olmasın isterdim. Kendi yaralarımı sararken başkalarında açtığım tüm yaralar kalbinde ağır yük şimdi. ]