Tehlikeli olan karşımdaki kadının çok güzel olması değil, güzelliğini kullanmadaki becerisi olduğunun da farkındaydım. Keşke ona bakmamayı becerebilseydim.
“İnsanlar seni sevmek için ya maymun olmanı isterler… Ya da biat etmeni…”
Haklı mıydı? “Sevgi nedensiz değil midir?” Dedim.
“Hiçbir şey karşılıksız değildir.”